مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


ناصرابراهيمي در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: 5 بازي اول را نبايد جزو عملکرد قطعي تيمها حساب کرد. همه تيمها نسبت به فصل قبل تغيير کرده اند و با چهره جديد وارد مسابقات شدها ند. نيمه اول بازي پرسپوليس و نفت کسل کننده بود و هافبکهاي پرسپوليس مقابل هافبکهاي حريف خوب نبودند.

وي افزود: به اعتقاد من نفت در هر دو نيمه از پرسپوليس سرتر بود. نفت 3 فرصت خوب داشت و مي توانست به گل برسد. پرسپوليس در اين ديدار هافبک طراح و دفاعي نداشت و فقط بازي مستقيم را انجام داد که 2 فرصت هم به دست آورد اما در تاريخ و کارنامه اين بازيها را نمي نويسند.

ابراهيمي ادامه داد: پرسپوليس به يک دگرگوني و ترميم در خط هافبک نياز دارد. مربي بزرگي هم آورده اند و بايد بهتر کار کنند. البته حاشيه ها هم هستند چون قولهايي که به مانوئل داده اند عملي نشده و هر روز مي گويد از ايران مي روم و همين مسايل به تيم ضربه مي زند.

وي گفت: فجر سپاسي حريف بعدي پرسپوليس قدم اول را محکم برداشته و ذوب آهن را شکست داده است. محمود ياوري مربي کارکشته اي است و توانسته نتيجه بگيرد .او ثابت کرده سنتي و پير نيست و مربيگري به تجربه است نه به سن بالا و پايين.

ابراهيمي خاطرنشان کرد: فجر سپاسي تيمي دونده و فيزيکي است و با همين روش حريف را تحت فشار مي گذارد. اگر پرسپوليس مقابل فجر سپاسي با همين روندي که در خط هافبک داشته بازي کند صدمه مي بيند مگر اينکه مربي پرسپوليس باهوش باشد و اين ضعفها را ترميم کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com